پویانپویان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

پویان

جیش و بگو گلم

1394/5/19 12:42
نویسنده : فروغ
138 بازدید
اشتراک گذاری

پسر  گلم دیگه بزرگ شده الن که دارم این مطلب رو مینویسم 29 ماهشه! چه زود بزرگ شدی خوشگل مامان!!!

انگار همین دیروز بود که صدای اونگه اونگه کردنت تو بیمارستان پیچیده بود!

از روز چهارشنبه 7 مرداد  بالاخره تونستم دو روز مرخصی بگیرم و جیش کردن و یادت بدم! الان 19 مرداده ولی تا امروز گلم یکبار هم نگفتی مامان جیش دارم!!!

بابیی هم از روز جمعه رفته همدان ماموریتچشمکخدا به همه مادرا صبر بده! از شورت آموزشی دایمی و یکبار مصرف گرفته تا هدایای فرشته های مهربون که بعد هر بار جیش کردن بهت میدن! همه با هم بسیج شدن تا پسرم از پوشک گرفتن راحت بشه! از مامان جی و خاله مهرسا و بابا جون و من همه وهمه تلاش میکنن که تو زود یاد بگیری تمام فرشهای خونه رو 12 روزه جمع کردیم... همش اماده باشیم که تو خراب کاری نکنی یه وقت!خسته همون اولین روز اینقدر جیش کردی که از شورت اموزشی پس داد و مبل گرفت و من سریع شستم کلی هم غر غر کردم! ولی خب تو تقصیر نداری گلم من عجولم! فرداییش هم که خاله مهرسا هم بود یهو باز پس دادی رو سرامیک ریخت گفتی:داره آب میاد داره آب میاد.خنده فدای تو بشم فکر کنم ترسیدی!!

بابایی هم از روز جمعه رفته همدان ماموریت امروز ان شا الله میاد!فردا سه شنبه تعطیله(شهادت امام صادق) قراره دو روز هم مرخصی بگیرم و تا جمعه در خدمت شما باشم بلکه کلمه مورد نظر رو بگیخستهراضیبغل

راستی از دیروز فقط شورت میپوشی و دیشب که پی پی داشتی ناخداگاه خودت با دست پشتتو گرفتی که نریزه ! جوون مامانچشمک

امید وارم دفعه بعد که مینویسم این مرحله حساس رو هم با موفقیت پشت سر گذاشته باشی عزیزدلم

چند تا از شیرین زبونیهاتم بگم:

ماشین دسندلی:جرثقیل

لکوکیم:لاکو

بغل میکنی منو و میگی عزیزم عزیزم!بغل

چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پویان می باشد