پویانپویان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پویان

حواس پرتی های آخر سال

1392/12/22 11:27
نویسنده : فروغ
111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

صح روز 1شنبه بابای جلسه داشت زود رفت قرار شد من و تو با هم بریم مهد زنگ زدم آژانس  داشتم تو رو بغل می کردم بریم که دیدم توئه شیطون بلا دست کلیدمو دیشب تو ماشین انداختی و بابایی هم ماشینو برده!؟ خلاصه یه کلید درب پذیرایی پیدا کردم و سریع رفتیم رسیدم دم مهد وقتی تورو تحویل مربی(خاله مهرسا) سوار آژانس شدم دیدم ای دل غافل کیف پول همرام نیست! به آقاهه گفتم اول بریم داره  بعد دیدم که کلید در ورودی رو ندارم خلاصه راننده که آدم خوش اخلاقی بود کلی تعارف کرد بریم من به شما پول قرض میدم و از این حرفا... گفتم نه شما برید خونه مامانم اینا من هم کلید هم پول ازشون میگیرم! خلاصه از شیطون بلایی شما ما کلی علاف شدیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پویان می باشد