پویانپویان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پویان

حواس پرتی 2

1392/12/22 11:25
نویسنده : فروغ
96 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روز 4شنبه کلی دیرم شده بودو بابابیی هم جلسه داشت زود رفت قرار شد من و تو با هم بریم مهد تورو رسوندم مهد کلی هم دیر شد بود خودم با ماشین حرکت کردم سمت اداره درست نزدیکیای  اداره از مهد زنگ زدن که شیشه شیر پسری نیست؟! چون من 2روز پیش به خاطر بازیگوشی جنابعالی کلید و هم از مادرجون گرفته بودم ناچار خودم باید برمیگشتم خلاصه خیلی خیلی عصبانی بودم! و زنگ زدم و به اداره گفتم با تاخیر میام و اومدم 2تا شیشه شیر و یه سر شیشه شور دادم مهد و کلی غر زدم سرشون که هر روز شما چرا کل وسایل سرم رو پس میدیدن که منم یادم بره! خلاصه سر بازیگوشی توئه فسقلی ما 2 روز علاف شدیم ها...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پویان می باشد